tellethea

Alla inlägg under februari 2014

Av Thea - 2 februari 2014 10:18

Hej hej! Igår var det Melodifestivalen och som vanligt var det ingn bra i första deltävlinge, men jag är jy van så det gör inte så mycket.

Om man kollar på rubriken sså står det "inte mycket kvar" och det menas med min systes rum, enda sen november så har vi hållt på med att renovera det. Såhär gick det till:

1:Tömma hella rummet

2:riva net tapet (skit störigt!!!!!!)

3:spackla mycket!

4:måla måla måla måla och....måla!!

5:sätta lister

6:flytta in möbler (igår)

7:fortsätta med det :)

japp det var de vi har fixat ed i huset i några månader (eller så),såklart massa annat som har varigt gansk tråkigt men inta allt.

Jag vet att jag gör korta inlägg nu för tiden och att jag snapt skriver några inlägg men det är för att jag inte riktigt vt vad jag ska skriva om och jag är bara hellt allmänt lite trög på det. men vi hörs och ses väll HEJDÅ ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards