tellethea

Alla inlägg under december 2013

Av Thea - 19 december 2013 17:00

Heeej... förlåt för att jag inte har kunnat uppdatera bloggen men jag har haft MYCKET att göra. Ja.. till ett annat ämne. Idag började vi skolan 09:00 och slutade 15:00, innan lunchen så tittade vå på en tråkig film som jag bara såg halva av för att jag somnade nästan på golvet där vi satt... hehehe. Efter lunchen så var det något grejs med hela skolan dem delade ut priser,vissa sjöng och lärarna gjorde expriment. Det var inte de roligaste jag gjort men jaja. Imorgon så är det sista dagen innan julov!!! Då är det SOVMORGON!! vi börjar 10:00 och slutar 12:00, NICE! Vi ska ha fika och presentutdelning och lite sånt kul.

Det var väll allt för idag då , men vänta! jag vill säga grattis (hehehe eller vad man nu säger) till min kompis Louvisa för att hon har fått två fina valpar som heter snowie som är svart med vita tassar och blackie som är svart. Jag har sätt dem på en suddig bild och är var dem JÄTTE söta! Kolla in hennes grymma blogg också! http://fames.se/lollipopcool/

Sådärja nu var det allt för idag! HEJDÅ!!!

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards