tellethea

Alla inlägg under maj 2012

Av Thea - 31 maj 2012 17:10

åå varför glömer jag!! Aja nu kommer alafall ett inlägg. Jag har varigt hos tandläkaren i dag (den dumme) jag HATAR henne.!!!!!!!!!. jag årkar inte skriva mer om dagen  men de blev jy bara en sak som jag skrev ä strunt samma. Nu kommer en annan grej!! den e så här

Jag vill bli veg (vegitarian) för att jag tycker synd om att man dödar djur bara för att äta något. man kan äta potatis, grönsaker, bröd de finns jy annat. Jag vill ABSOLUT allafall sluta med att äta falukorv och hamburgare för att de finns lite hästkött i de  BUUUU !!! De är hämst att de dödar hästar och andra djur bara för att äta. Så jag vill bli veg. PS: kan du/ni som är veg och läser min blogg  mig något tips om de. jAG SKA LÄGGA UPP DAGENS LÅT HÄR ÄR DEN  PS:  typ när de har gåt 42 sekunder så börgar själva låten med musik:

 

                                         NICKI MINAJ STARSHIP !!!!

Av Thea - 27 maj 2012 15:15

Nu är jag hos farmor och farfar . Jag har precis ätit potatis men de fanns biff också men jag var inte sugen . Snart blir de egen gjord tårta (farmors egna gjorda tårta) såm nog är JÄTTE god!!! Jag sitter nu vid datorn så klart och äter godis NAM NAM NAM! Ska väll äta tårtan nu och lämna över snapt datorn till syrran . PS: klicka på den texten som är understruken i fall du vill se hennes blogg .  WWW.Mellemy.bloggplatsen.se     

  SES 

Av Thea - 27 maj 2012 08:57

Idag är de jy morsdag  . Igår så köpte vi presenter till mamma  och sen efter de så gick vi hem och åt torta med mormor, mamma, jag ,syrran och pappa. men i dag så ska vi till farmor och farfar och äta tårta där . Igår så var vi jy och köpte saker + tåta men när vi skulle velja tårta så sa mormor (som vi var ute och handal med) ni kan ta vars enmen så , men kom en kånstig gubbe som sa ¨å här

- Om ni köper 2 tråtor så vår den ena betala 45kronor och den andra 20kronor.

då sa min mormor:

-Jaja de är endå jag som betalar de .


fast vig tog barar en tårta endå för att mamma sa att de reker med 1. när vi kom hem så stod de att tårtan skulle tinas i 4 timmar. och jag bara vaa . men när vi åt den efter typ en halv timme så var grädden ingen grädde för att de blev typ glass  . PS: tests äta frusen grädde. men den var faktist god. MMM. Hoppas tårtan oc¨kså är frusen hos farmor och farfar. fast jag tror inte de. Nu frå jag väll hitta kläder till i dag så  SES

     

Av Thea - 27 maj 2012 00:34

LOREEN VANN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!    . ÅÅÅ JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!!! DE VAR SKIT LÄNGESEN SVERIGE VANN!!!!  TUMMEN UPP ASSÅ DE VAR BARA BÄST!!! HÄR KOMMER EN LITEN SNABB LOREEN BOMB.      SES      

Av Thea - 26 maj 2012 19:12

Fast nu så kommer de inlägg  . Okej du har jag mycke att blogga om men årkar inte skriva om allt. Midagen har varigt jätte god i dag i gen . de var mini potatis med köttbuller och gräddfil . Juste i dag är de Eurovision song contest jag hejar nsåklart på loreen (sverige) . Hoppas hon vinner!!!  Jag ska också lägga upp dagens låt , och jaa tyvär så ska jag sluta skriva jag årkar inte mer men i morgon nog  ses   Här kommer dagens låt:   

Av Thea - 22 maj 2012 18:10

Idag har de varigt JÄTTE varmt för att de var de , SÅ jag har svätats TYP som en gris . På senaste inlägget så har jag skrivigt att jag skulle berätta om ved jag gjorde i eller under hälgen. Jag har lekt med kompisar och i söndes var jag hos min nästkusin och där fans en JÄTTTTTTTTTTTE sör hund som hete Nakita, de var en golden retriver   ( eller hur de nu stavas) men i allafal jag låg och mös med den typ hela tiden. Och den var snäll som en ängel , Nakita är 11år och gammal (typ) så hon årkade inte leka men mysa de var något skönt . Hon kunde också göra vacker tass fast jag råka bara ha min hand uppe i luften (en liten bit) men jag vista inte varför men i allafal så tog hon upp sin tass där och de var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ guligt. Men i går var de jy ingen ridning (terminen är slut) så jag lekte med en kompis (sanna) och då spelade vi Sims3 och vi hade 6 fåglar, 3 ormar, 3 sköldpador, 1 råtta, 1 hamster , 1 ekore, 1hundvalp och fiskar. de var många djur så vi har en hel våning med bara djur . Men i dag CHU de var 20+ grader på morgonen typ 08:15 och sen under hele dagen så har jag varigt svit. Så vi ska äta midag nu ute vvad nice endå för att nu är de lite svalare.    Undrar vad de blir för mat?? de blit nog något gott   SES      

Av Thea - 22 maj 2012 18:10

Idag har de varigt JÄTTE varmt för att de var de , SÅ jag har svätats TYP som en gris . På senaste inlägget så har jag skrivigt att jag skulle berätta om ved jag gjorde i eller under hälgen. Jag har lekt med kompisar och i söndes var jag hos min nästkusin och där fans en JÄTTTTTTTTTTTE sör hund som hete Nakita, de var en golden retriver   ( eller hur de nu stavas) men i allafal jag låg och mös med den typ hela tiden. Och den var snäll som en ängel , Nakita är 11år och gammal (typ) så hon årkade inte leka men mysa de var något skönt . Hon kunde också göra vacker tass fast jag råka bara ha min hand uppe i luften (en liten bit) men jag vista inte varför men i allafal så tog hon upp sin tass där och de var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ guligt. Men i går var de jy ingen ridning (terminen är slut) så jag lekte med en kompis (sanna) och då spelade vi Sims3 och vi hade 6 fåglar, 3 ormar, 3 sköldpador, 1 råtta, 1 hamster , 1 ekore, 1hundvalp och fiskar. de var många djur så vi har en hel våning med bara djur . Men i dag CHU de var 20+ grader på morgonen typ 08:15 och sen under hele dagen så har jag varigt svit. Så vi ska äta midag nu ute vvad nice endå för att nu är de lite svalare.    Undrar vad de blir för mat?? de blit nog något gott   SES      

Av Thea - 22 maj 2012 18:06

Jag tänkte börga att ha dagens låt, så här kommer den: 

Jag giller inte SÅÅÅ mycke Justin men han är okej fast låten ÄGER!!  SES 

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards