tellethea

Alla inlägg under oktober 2013

Av Thea - 30 oktober 2013 14:27

Japp, familjen sticker till Gekås ullared nu på lördag!Det ska bli så JÄVLA kul!!!!!Det kommer nog komma en haul, men vi får se.

Jag har nog glömt att berätta om senast vi var där(i sommras). Så nu kommer det en litenhistoria vad som hände då.

Jag hade med min kompis sanna dit, det var kul men jag gillade inte när vi satt i bilen för att det var så himmla trångt och varmt (uch!). Vi hade bokat en stuga i närheten av ullared och det var jätte fint, 2 våningar många sänger och fina hästar vi vår stuga! otroligt fint. De roligaste grejerna/sakerna som hände under resan var den tredje dagen vi var där för att......... JAG TRÄFFA KEYYO,MISSLISIBELL OCH MORGAN!!!.Det började med att mamma,jag,Sanna och syrran stod och väntade på min pappa som var och snackade med en kompis och blababla det tar jag sen. Men när vi stod och väntade så sa jag till syrran MY! DET ÄR KEYYO!!!!!!!!!! och svaret blev va? DET ÄR KEYYO!!!!!. Efter det så smög vi efter henne i flera olika gångar, till slut så möttes vi! OMG jag blev helt röd i huvudet och skaka jätte mycket, men det var jätte kul vi fick hennes autograf och en bild med henne.

Efter det så fick vi gå tillbaka och vänta på vår pappa.....för att han stor och snacka med en kompis som jobbar på ullared, han gör massa skyltar och sånt ;). allafall så könner ha morgan som jobbar på ullared.....

Den här glada snubben   .

Såklart fick vi träffa han. Efter det så visste vi att Misslisibell skulle komma dit den dagen till smink avdelningen så vi gick dit och där var MASSOR med folk så allihopa fick gå ut där ifrån och ställa sig på ett led utanför så att man kunde träffa henne och få en aotugraf. Det var ganska kul,men jaaa det var väll de jag ville berätta så får vi se vad som händer denna gången,hehehe.

Men vi ses och vi hörs HEJDÅ!!!!!!!


här är en bild på min syrra och keyyo. jag hittade inte bilden på mig.....



och här är misslisibell.


HEJDÅ!!!!!!!!!

Av Thea - 19 oktober 2013 18:48

Hej!!!

Jag har funderat mycke över ifall jag ska skaffa en youtube kanal. Jag tycker att del värka att vara roligt att ha en sådan .Em......just nu har jag inte mer att skriva om men ifall du tycker att jag ska skaffa en youtube kanal så skriv en komentar. HEJDÅ!!! ps:förlåt för att jag inte är aktiv på bloggen!

en liten låt på detta inlägget så blir allt bra!



Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards