tellethea

Alla inlägg under juni 2012

Av Thea - 27 juni 2012 22:50

här kommer de:

      

De är sååå fina ihop

Av Thea - 27 juni 2012 22:48

?

Av Thea - 24 juni 2012 12:32

hej hej har inget att göra i dag, är förkyld , kommer nog har TRÅKIGT! Men snart är de kollo nästa månad den 4 - 16 i hästveda kommer inte blogga då såklart  . men hoppas att min förkyldning går över så att jag kan åka till kollo för anars vet jag inte hur de blir. efter jag har varigt på kollo så ska vi till Stockholm och bo på ett hotell där i 5 dagar och sen ska vi till danmark och så ska vil till knuthenborg. de är ett JÄTTE stor djurpark där djuren går fritt asså man åker in till lösa djur med sin egen bil eller buss ( jag är 100% att vi kommer ta buss in där för vi har en ny bil   ) och efter knuthenborg så ska vi kanske till Tyskland och vara där en natt eller så ( för att knuthenborg ligger nära tyskland) och sen är de nog att vi kör po himmet och är dä kanske åket till något tivoli . PS: de dära med att köra po himmet brukar min mormor seja till oss när hon ska hem till sig om hon har varigt hos oss tex . men ska nog sluta nu är lite små hungrig ska nog ta något att äta    SES . föresten här kommer dagens låt:

Av Thea - 21 juni 2012 15:04

Nu har jag inget att göra så säskilt men sen kommer de att .  .  .  .  .  .   inte ändras tror jag. men jag kan i allafall blogga liten nu   . i förigår så var jag då på malmö museum med min BFF ( Astridolini.bloggplatsen.se) och hennes mamma och lilla syster. och de var JÄTTE kul vi gick in i en

u-båt och vi tästa på massa saker. och sen har jag inte gjort så mycke mer. men justä medans jag var museumet så köpte min syster " Sims 3 Katy Perry SÖTSAKER " de är ett tilegningspel till sims 3s då jag kan visa bilder lite senare när jag får stiia vid en annan dator och ladda över bilder där då. så   SES

Av Thea - 19 juni 2012 12:15

I dag så ska jag till Malmö Museum och vara dör med en av minan BFF. sticker kl:13:00 typ och vet inte när jag kommer hem då kan jag skriva om de. jag har inte bloggat på ett tag men ni får väll kolla på min syras blogg så länge i fall hon skriver något ( Mellemy.bloggplatsen.se ) dagen låt kommer här också:     ses

Av Thea - 12 juni 2012 17:21

Här kommer 1 rolig video:


Av Thea - 7 juni 2012 20:44

  I morgon ska klassen till exprementariet i köpenhamn   . Vi ska vara där kanske från hömmmmmmm 09:00 - 15:00 jag gissar det. Men jag har precis varigt inne och duchat så nu ska jag föna mig  . sen ska jag nog sova    Så godnatt ha ha de SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ himla bra!  SES       


PS: Snälllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllla skriv några frågor eller komentarer. ,då är du bäst.  

     Detta gäller INTE Kevin i min klass, okej!!!!!!!!!!!!!  

Av Thea - 7 juni 2012 15:52

Idag så var de fotboll i skolan   inte kul att titta  . men de var lärare mot elever, och elerverna van  .  Eleverna har nu vunit 3år i rad. JIPPI!. I år så var 1 från vår klass med, den dumme  Luca   . Jag HATAR han men han är BRA på fotboll får jag ärkena och att jag heja på han. men årkar inte prata om tråkig fotboll längra sååå hejdå   ses    

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards