tellethea

Alla inlägg under maj 2013

Av Thea - 14 maj 2013 20:27

HEEEEEJ! Imorgon blir det en JOBBIG dag! 08:15 bör börjar jag skolan och 08:30 går bussen till en skog som vi ska vara i och orientera (NEEEEEEEEEEEEEEEJ) och då ska vi ha men en matsäck! kl: 14:00 (tror jag) åker bussen tillbaka till skolan och där får vi byta om och fixa oss lite + äta tills kl: 15:00 (typ) och sen går bussen till Malmö Arena! och då ska vi titta på ESC genrep (med skolan dåå). och det slutar typ vid 20:15! OMGGGGG! jag kommer att somna på bussen hem! Aja ni får ha det så bra! ps: snart börjar första semifinalen på esc kl 2100, ska ni titta???

   

Har ni tänkt på det här med "WE ARE ONE" (med esc). Jag fattar INTE vad dem menar med det! för det första är vi bara 1 person eller vad menar de men "WE" då??? och för det andra varför tävlar vi mot varandra, det står jy "WE ARE ONE". Och sen för det tredje HEJDÅÅÅÅ!




Av Thea - 12 maj 2013 19:55

Jag har hafft mi blogg i 1 år nu! eller den 5maj 2012 skapade jag den så det var för några dagar sen men jaja! Jag har inte bloggat mycke men lite har jag väll! Hoppas ni vill läa min blog endå HEJDÅÅ!

Av Thea - 12 maj 2013 19:20

Hej! Igår var jag och min bff Siri ute på stan och shoppade lite! Vi gick runt i några butiker och sånt och nu ska´jag visa vad jag har köpt! ps:kan ej ladda över en film på vad jag har köpt så jag får skriva det istället!


H&M:

Juicy Pear Shower gel-rea 20kr

Face Mask Orange Oil  Vitamin C-rea 10kr

Face Mask Lime-rea 10kr

1 paket med 24 öronhängen-rea 10kr ( :oooo )

Läppglans rosa/brunt-rea 10kr


TGR:

Rosa ögonfransböjare-10kr

Gul/Grön/Rosa karameller i påse-10kr

Lakris karameller i påse-10kr


Ur & Penn:

Seprice bag-25kr

(i påsen)Guldigt halsband med guldiga glasögon på

(i påsen)Långt halsband med en liten dragkedje grej i silver

(i påsen)Svart halsband med silver vinge med diamanter på


Max:                       (XD)

Dricka

Hamburgare

Pommes   


Det var allt jag köpte!!! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  

Av Thea - 10 maj 2013 22:05

Nu är det fredag alltså fredagsmys! Chips!   Å imorgon är det lördag och då ska familjen (eller så) upp till stan för att titta på ECS (eurovision song contest) grejsemåjs! Det finns lite sånt nu men nästa vecka på lörgad så är det säning om man säger så. Fasst jag ska gå på 2 genrep på olika artister ett med skolan som vi fick billjetter och ett som mamma har bokat billjtter! Tyvärr kan jag inte ta bilder på det eller det är inte lönt för att det går inte att ladda över bilder på datorn   ! Men ni får ha det så bra HEJDÅÅÅ!



Nu blir det rättvist mellan Amanda Fondell och han för att Amanda vann idol och Robbin i Mello!

GRATTIS ROBBIN!  

Av Thea - 3 maj 2013 20:50

Min syster visade en video på youtube för mig där en kille sjunger om en hambugare (typ). Fasst igentligen så säger han allt men det är någon i världen (XD) som har gjort det till en låt! Dem är faktisk ganska bra! + rolig!


Här kommer videon (det är både när ha säger det och själva låten):




Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards