tellethea

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Thea - 14 maj 2012 21:23

Jag säger god natt från mobilen för att jag sitter vid den nu ( 21:26) då jag sräkriver just denna meningen. Så jaa god natt får jag väll säga jag bloggar mer i morgon :)) ses

Av Thea - 14 maj 2012 18:00

      Idag så har jag ridigt men de var sista gången för denna terminen  , jag är RIKTIGT ledsen för de. Men på sommarlovet ska jag endå gå på dagridlägeroch sköta en häst . Jag har typ precis komigt hem jag har handlat lite bera. Men i dag har jag ridigt på Saga eller retare sakt på BÄSTA TJOKIS SAGA!   hon kan vara trög i bland och de brukar gå åt skogen men denna gången lyssna hon på mig bätre precis som Ville gjorde sist jag red eller kan man seje red, ä strunt samma. Nu går vi över till bästis saga i gen   hehe. Jag ÄLSKAR Saga nu så i stallet så ussade jag henne på halsen men hon var SÅÅÅ blöt av svet så jaa jag fick lite Sagasvet i munnen, och de var JÄTTE smaskigt  kanske tvärt om men jaja. ÅÅÅÅ jag vill inte att de ska vara sista gången  de är så tråkigt då. Nu ska jag in och ducha och sen äta eller tvät om. Men jag pallar inte!   men. . . . . . . . jag MÅSTE! ÅÖÖÖÖÖÖÖ ÅRKAR VVVVÄÄÄÄRRRKKLLLIIIGGGEEENNN INTE!. Jag lägger upp 1 bild på mig och tjokis saga nu :

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards