tellethea

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Thea - 22 juni 2013 19:42

Heeej! Nästa månad har jag (och familjen) fullt upp! Den 14de Juli åker vi i familjen och min bff sanna upp till gekås ullared! Där kommer vi stanna i tre dagar, vi kommer att på i en stuga omkring där!

Tre dagar senare (den 20 juli) åker syrran(fames/mellemy),min bff sanna(sannamalva.bloggplatsen.se) och jag på kollo i hästveda. Där stannar vi i 6 dagar!


Här kommer ett litet test som jag bara hitade! lite kul att göra!


Hur bortskämd är du?

[  ] Egen boxer
[  ] Egen DVD
[  ] Egen video 

[  ] Egen dator
[ X ] Egen mobil
[  ] iPad/surfplatta
[ X ] Eget rum

 


[  ] Säng större än vanligt
[ X ] Studsmatta (en pytteliten)
[ ] Pool
[ ] Basktetkorg
[ ] Hockeyspel
[ X ] Cykel
[ ] Pokerbord
[ ] Pingisbord
[ X ] Bor i hus
[ ] Två bilar i familjen

 

[ X ] Wii
[ ] X-box 360
[ ] X-box
[ ] PlayStation 1
[ X ] PlayStation 2 (funkar halft)
[ ] PlayStation 3
[ X ] Nitendo DS (tappat bort,fasst det ligger någon stans i huset)
[ ] Game Cube
[ ] GuitarHero
[ ] Singstar
[ ] Moped
[ ] Cross
[ ] Motorcyckel
[ ] Fyrhjuling/mopedbil
[ ] Band Hero

 


[ X ] Mamma
[ X ] Pappa
[  ] Bror
[ X ] Syster
[ X ] Farmor
[ X ] Farfar
[  ] Mormor       
[ X ] Morfar
[  ] Faster
[  ] Farbror
[ X ] Moster
[ X ] Morbror

 


[ ] Varit på skidsemester i utlandet
[ X ] Varit på solsemester i utlandet
[ ] Varit i Grekland
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Storbritanien
[ X ] Varit i Tyskland
[ ] Varit i Thailand
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Asien
[ ] varit i Italien
[ ] Varit på Cypern
[ X ] Varit i något övrigt land i Europa
[ X ] Varit i Stockholm 
[ X ] varit i Göteborg
[ X ] varit i Malmö

 


[ X ] Mer än 5 skor
[ X ] Mer än 5 byxor
[ X ] Mer än 10 tröjor
[ X ] Har varit på konsert
[ X ] Åkt båt
[ X ] Åkt flygplan
[ X ] Åkt tåg
[ X ] Åkt spårvagn

[ X ] Åkt tunnelbana


[ X ] Du har sovit på hotell
[  ] Du har sovit i tält
[ X ] Du har sovit under bar himmel
[  ] Du har sovit i husvagn/husbil
[ X ] Du har sovit över med någon
[  ] Du har tältat med dina kompisar
[ X ] Du har åkt buss själv
[ ] Du har åkt vasaloppet
[ X ] Du har vunnit någon tävling
[ X ] Du har varit ute efter klockan 02.00

 


[  ] Har något husdjur
[  ] Ditt rum är stort
[  ] Du får alltid pengar när du ber om det
[ X ] Du har en hel del vänner
[ x ] Du får oftast som du vill (liiite)
[ X ] Din mobil har kamera
[ X ] Din mobil har Mp3

 


[ X ] Ni har hemma fler än 10 kanaler
[ X ] Plattång
[ X ] Laptop
[ X ] Gitarr
[ ] Elgitarr
[ ] Elbas
[ X ] Piano
[ ] Trummor
[ X ] Flöjt
[ X ] Stereo



vi ses hejdåå!

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards