tellethea

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Thea - 19 juli 2012 21:10

 jag har inte bloggat på 9dagar! sådant puku jag är! men nu kommer de ett inlägg i allafal . på kollo var de kul men jag ville hem för att jag sakna familjaen och hella släkten, ni förstår( kanske),mennn eeeeeee i dag så har vi varigt hemma hoss mormor och där så åt vi kaka ochhhhh ömmmm jag lekte lite för mig själv. men när jag va i hennes sovrum så satt jag på sängen och jag skulle ta en sak i en låda på golvet och då blev de höga tankar typ så här:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

De hände något med mitt ben så jag fick !SJYKT ONT! (i benet då DHÖÖÖ) men jag kalla på mamma (som satt i köket) och då sa jag att jag hade sjykt ont och så sa hon först att jag kunde fått kramp ( lixom !VAA! ) men sen kom hon på något annat att AAA! de kan vara någon närv som klyddar sig . men aja de har gått över nu . eeeeeee tjaaa vet inge mer jag kan skriva . mennnn ha de så gött vet ja           ses

Presentation


Hej!
Jag är Thea och välkommen till min blogg. Jag älskar hästar , Eric saade , hundar och mer. I bloggen kommer du få läsa om mitt liv och vad jag gillar, så ha så kul! :)

Min blogg skapades: 5 maj år 2012. Kl: 21:00.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja!!! Absolut!
 Ja
 visst
 vet inte
 kanske
 nej
 nej!!! absolut INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Ta hand om lille Nusse

SKRAPA!


Ovido - Quiz & Flashcards